Veelgestelde vragen

1. Heeft Home By Iloon een fysieke winkel?

Home By Iloon heeft geen fysieke winkel. Wel kunt u op afspraak (te maken via info@homebyiloon.nl) een bestelling komen ophalen of een artikel komen bekijken. Als u bij ons langskomt, en u heeft uw bestelling dan nog niet via de webwinkel geplaatst en/of betaald, dan betaalt u direct bij het ophalen. Het afrekenen gaat in dit geval altijd contant (s.v.p. gepast betalen) of pinnen. 

 

2. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het is mogelijk om een bestelling te annuleren, mits uw bestelling nog niet is verzonden. Als uw bestelling reeds is verzonden, en u wilt alsnog annuleren, dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.

 

3. Wordt er een minimum bestelbedrag gehanteerd?

Home By Iloon hanteert geen minimum bestelbedrag. 

 

4. Kunnen artikelen worden ingepakt?

Ja, mocht u dit willen kunt u dit aangeven bij het veld "opmerkingen" tijdens het bestelproces. Wij zorgen dan dat het kosteloos voor u wordt ingepakt als cadeautje. 

 

5. Bestaat de mogelijkheid om mijn pakketje als cadeautje bij iemand te laten bezorgen?
Ook dat kan bij ons , u kunt het juiste afleveradres invullen bij het veld "afwijkend afleveradres" op het bestelformulier.  

Een kaartje, met eigen tekst, behoort ook tot de mogelijkheden.

 

6. Hebben jullie acties en aanbiedingen?

Jazeker! Kijk hiervoor op de pagina "sale" of volg ons op Facebook en Instagram voor speciale kortingsacties en/of kortingscodes.