Retourneren

Wij doen ons uiterste best om alle artikelen zo goed mogelijk te beschrijven en te fotograferen. Maar begrijpen dat een artikel er soms toch anders uitziet dan u misschien had verwacht.

Voldoet een artikel niet aan uw eisen of wensen dan bieden wij de mogelijkheid om het betreffende artikel conform de Algemene Voorwaarden, binnen 14 dagen na ontvangst, te retourneren. U ontvangt het aankoopbedrag van ons retour, mits het artikel in goede staat (d.w.z. ongebruikt en onbeschadigd) retour is ontvangen. De verzendkosten van het retourneren, zijn voor uw eigen rekening.

Om een retour aan te melden kunt u gebruik maken van onderstaand formulier.

 

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@homebyiloon.nl of gebruik te maken van onderstaand formulier. Dit binnen 4 dagen na ophalen of ontvangst van uw bestelling. 

Uiteraard zullen we samen met u, in alle redelijkheid naar een oplossing zoeken.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR- platform.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.